هوشمند سازی ساختمان

شرکت عمران تجارت رستاک

عصر ساختمان های هوشمند اینجاست.وقتی صحبت از ساختمان سازی می شود، به عصر جدیدی می رسیم.  امروزه، به لطف تکامل تکنولوژی، این امکان برای یک ساختمان وجود دارد که نه تنها تمام خدمات مورد نیاز ساکنان را ارائه دهد، بلکه این امکان را دارد که ساختمان را تا حد ممکن کارآمد کند، هزینه ها را به حداقل برساند و بیشترین میزان راحتی و سهولت استفاده را برای انسان ها ممکن کند. 

ساختمان هوشمند ساختمانی است که از فناوری استفاده می کند تا امکان استفاده کارآمد و اقتصادی از منابع را فراهم کند و در عین حال محیطی امن و راحت را برای ساکنان ایجاد کند. ساختمان‌های هوشمند ممکن است از طیف گسترده‌ای از فناوری‌های موجود استفاده کنند و به‌گونه‌ای طراحی یا بهسازی شوند که امکان ادغام پیشرفت‌های فناوری آینده را فراهم کند.

services

خدمات ما

سیستم‌های هوشمند

طراحی و اجرای سیستم‌های هوشمند برای کنترل نورپردازی، سیستم گرمایش و سرمایش، امنیت، تهویه مطبوع و سایر اجزای ساختمان انجام میشود.

کاربرد هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان می تواند به صورت اتوماسیون خانگی عمل کند. مثلاً با استفاده از تلفن همراه خود می توانید اتاق ها را روشن یا خاموش کنید، سیستم های آب و فاضلاب را کنترل کنید یا حتی در صورت نیاز به آبیاری گیاهان وقتی در خانه نیستید، فقط با یک اپ روی موبایلتان، این کار را انجام دهید.

امنیت ساختمان نیز با استفاده از سیستم های هوشمند افزایش می یابد، زیرا امکاناتی مانند دوربین های مداربسته و سیستم های تشخیص حرکت با همکاری سیستم های هوشمند به کار می روند.

مشاوره رایگان

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟

فرم تماس ، خدمات

"*" indicates required fields

دکوراسیون داخلی

About us

مزایا همکاری با ما

رستاک یک شرکت فعال در زمینه هوشمند سازی ساختمان است که تخصص، مهارت و تجربه قابل توجهی در این حوزه دارد. ما با بیش از پانزده سال تجربه در زمینه فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی، به طور خاص در زمینه هوشمند سازی ساختمان فعالیت می‌کنیم.

با توجه به تجربه و تخصص رستاک در زمینه هوشمند سازی ساختمان، ما میتوانیم به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای پروژه‌های هوشمند سازی ساختمان شناخته شویم و به مشتریان خود خدمات با کیفیت و حرفه‌ای ارائه دهیم.

ساخت و ساز
دکوراسیون داخلی